Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній :(

Часті запитання і відповіді

Питання: Яка вартість доставки?

Відповідь: Щоб взнати тарифи на доставку, скористайтесь посиланням: https://novaposhta.ua/delivery

Питання: Моє замовлення ще не надійшло!

Відповідь: Затримки доставки - це рідкісний випадок, який зазвичай швидко вирішується, оскільки відправлені нами посилки можна відстежити.

Здебільшого, коли виникають затримки, вони з незалежних від нас причин (наприклад, через свята або погану погоду), які впливають на час доставки.

Питання: Я не отримав електронного листа з підтвердженням замовлення!?

Відповідь: Електронний лист із підтвердженням замовлення надсилається автоматично, як тільки замовлення оформлено, і має бути доставлений у вашу поштову скриньку майже миттєво. Перш за все, перевірте папку спаму та промо пошти, оскільки деякі сервіси фільтрують такі листи. Якщо електронного листа немає, проблема може бути пов’язана з деякими технічними проблемами. Ви завжди можете переглянути своє замовлення та перевірити його поточний статус в обліковому записі клієнта, але якщо ви зробили замовлення в якості гостя без створення облікового запису, зв’яжіться з нами, і ми надішлемо вам підтвердження замовлення.

Питання: Чому товар який я замовив візуально відрізняється від товару який розміщений на вашому сайті / сайті виробника?

Відповідь: Часто виробники можуть змінювати дизайн або упаковку лінійки продуктів, або окремих товарних позицій. Нова партія товарів може прийти з іншим дизайном, а на нашому сайті може відображатись все ще минуле зображення товару. Бувають ситуації, коли паралельно продається і стара і нова партії, однак ми піклуємось про те, щоб товар завжди був якісний та свіжий.

Питання: Чому у вас ціни нижчі ніж в інших інтернет-магазинах?

Відповідь: Закупівля на заводах буде приблизно однаковою для всіх інтернет-магазинів, ціну яку ви бачите на інших сайтах включає в себе ще націнку продавців. Частіше ситуації коли товар перекупили і вже продають з подвійною націнкою.

Питання: У вас оригінальна продукція?

Відповідь: Всі товари розміщені у нас на сайті – оригінального виробництва представленого бренду, виключно від закордонних постачальників. На багатьох товарах є серійний код виробництва, який ви можете перевірити зв'язавшись безпосередньо з виробником.

Я замовив неправильний товар!

Відповідь: Будь ласка, зв'яжіться з нами, як тільки ви виявите помилку у своєму замовленні. Якщо ваше замовлення знаходиться на стадії обробки, ми зможемо внести необхідні зміни.

Чи можу я змінити спосіб доставки або адресу?

Відповіль: Після оформлення замовлення ви не можете самостійно змінити деталі доставки на сайті. У такій ситуації зв’яжіться з нами якомога швидше і ми внесемо зміни.

Чи можу я повернути / обміняти товар?

Відповідь: Ми не приймаємо товари належної якості, через те, що вони не можуть бути продані повторно.

Спортивне харчування - це група харчових продуктів, що не підлягають обміну/поверненню з підстав, зазначених у статті 9, затверджується Кабінетом Міністрів України від 19.03.1994 № 172. "Про захист прав споживачів".

Неправильний / пошкоджений або зниклий товар?

Відповідь: Перш за все, ми сподіваємось, що ви приймете наші вибачення за будь-яку помилку з доставкою. Наш склад відстежує та сканує кожен товар перед упаковкою, щоб усунути помилки упаковки, але, на жаль, час від часу можуть траплятися помилки.

Якщо ви отримали неправильний / пошкоджений товар, товар з зазначеним терміном (менше 2-х місяців) або виявили помилку у своєму замовленні, будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми виправимо помилку якомога швидше, і ви можете бути впевнені, що отримаєте потрібний товар без додаткових витрат.

Питання: У вас є сертифікати?

Відповідь: Державна санітарно-епідеміологічна служба України інформувала, що з 20 вересня 2015 року припинено видачу санітарно-епідеміологічних висновків (СЕЗ або гігієнічних сертифікатів). Це зумовлено набранням чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів". Цей документ був опублікований ще рік тому, але набув чинності 20.09.2015. Навіть якщо ви бачите на якомусь сайті сертифікат, це означає що він був зроблений для певної одиниці товару в певний час, і це не означає що всі товари будуть мати склад і якість як заявлено в сертифікаті.