Часті запитання і відповіді
Питання: Яка вартість доставки?
Відповідь: Щоб взнати
тарифи на доставку, скористайтесь
посиланням: https://novaposhta.ua/delivery
Питання: Моє
замовлення ще не надійшло!
Відповідь: Затримки
доставки - це рідкісний випадок, який зазвичай швидко вирішується, оскільки відправлені
нами посилки можна відстежити.
Здебільшого, коли
виникають затримки, вони з незалежних від нас причин (наприклад, через свята або
погану погоду), які впливають на час доставки.
Питання: Я не
отримав електронного листа з підтвердженням замовлення!?
Відповідь: Електронний
лист із підтвердженням замовлення надсилається автоматично, як тільки замовлення
оформлено, і має бути доставлений у вашу поштову скриньку майже миттєво. Перш за
все, перевірте папку спаму та промо пошти, оскільки деякі сервіси фільтрують такі
листи. Якщо електронного листа немає, проблема може бути пов’язана з деякими
технічними проблемами. Ви завжди можете переглянути своє замовлення та
перевірити його поточний статус в обліковому записі клієнта, але якщо ви зробили
замовлення в якості гостя без створення облікового запису, зв’яжіться з нами, і
ми надішлемо вам підтвердження замовлення.
Питання: Чому
товар який я замовив візуально відрізняється від товару який розміщений на
вашому сайті / сайті виробника?
Відповідь: Часто
виробники можуть змінювати дизайн або упаковку лінійки продуктів, або окремих
товарних позицій. Нова партія товарів може прийти з іншим дизайном, а на нашому
сайті може відображатись все ще минуле зображення товару. Бувають ситуації,
коли паралельно продається і стара і нова партії, однак ми піклуємось про те,
щоб товар завжди був якісний та свіжий.
Питання: Чому
у вас ціни нижчі ніж в інших інтернет-магазинах?
Відповідь: Закупівля
на заводах буде приблизно однаковою для всіх інтернет-магазинів, ціну яку ви
бачите на інших сайтах включає в себе ще націнку продавців. Частіше ситуації
коли товар перекупили і вже продають з подвійною націнкою.
Питання: У вас
оригінальна продукція?
Відповідь: Всі
товари розміщені у нас на сайті – оригінального виробництва представленого бренду,
виключно від закордонних постачальників. На багатьох товарах є серійний код
виробництва, який ви можете перевірити зв'язавшись безпосередньо з виробником.
Я замовив
неправильний товар!
Відповідь: Будь
ласка, зв'яжіться з нами, як тільки ви виявите помилку у своєму замовленні.
Якщо ваше замовлення знаходиться на стадії обробки, ми зможемо внести необхідні
зміни.
Чи можу я
змінити спосіб доставки або адресу?
Відповіль: Після
оформлення замовлення ви не можете самостійно змінити деталі доставки на сайті.
У такій ситуації зв’яжіться з нами якомога швидше і ми внесемо зміни.
Чи можу я повернути / обміняти товар?
Відповідь: Ми не
приймаємо товари належної якості, через те, що вони не можуть бути продані
повторно.
Спортивне
харчування - це група харчових продуктів, що не підлягають обміну/поверненню з
підстав, зазначених у статті 9, затверджується Кабінетом Міністрів України від
19.03.1994 № 172. "Про захист прав споживачів".
Неправильний / пошкоджений або зниклий товар?
Відповідь: Перш
за все, ми сподіваємось, що ви приймете наші вибачення за будь-яку помилку з
доставкою. Наш склад відстежує та сканує кожен товар перед упаковкою, щоб
усунути помилки упаковки, але, на жаль, час від часу можуть траплятися помилки.
Якщо ви отримали неправильний / пошкоджений товар, товар з зазначеним терміном (менше 2-х
місяців) або виявили помилку у своєму замовленні, будь ласка, зв’яжіться
з нами. Ми виправимо помилку
якомога швидше, і ви можете бути впевнені, що отримаєте потрібний товар без додаткових
витрат.
Питання: У вас є сертифікати?