Повернення та обмін
Чи можу я повернути / обміняти товар?
Відповідь: Ми не приймаємо товари належної якості категорії харчування та БАДів, через те, що вони не можуть бути продані повторно.
Спортивне харчування - це група харчових продуктів, що не підлягають обміну/поверненню з підстав, зазначених у статті 9, затверджується Кабінетом Міністрів України від 19.03.1994 № 172. "Про захист прав споживачів".
Які товари належать поверненю або обміну?
Ми повертаємо і обмінюємо нові речі, які не були у використані: аксесуари, шейкери, бутилки для води, спортивне спорядження а також всі інші товари згідно Законом України "Про захист прав споживачів".
Умови та порядок повернення:
а) у разі бажання покупця протягом 14 днів з дня продажу, службою доставки "Нова Пошта", за рахунок покупця.
б) у разі бракованого(их) товару, або товару неналежної якості(в тому числі харчування) протягом 14 днів з дня продажу, службою доставки "Нова Пошта", за рахунок продавця. День продажу - день коли покупець оплатив за товар.
Гроші за повернення товару клієнт отримає після перевірки товару, протягом 48 годин з моменту отримання товару продавцем.
Неправильний / пошкоджений або зниклий товар?
Відповідь: Перш за все, ми сподіваємось, що ви приймете наші вибачення за будь-яку помилку з доставкою. Наш склад відстежує та сканує кожен товар перед упаковкою, щоб усунути помилки упаковки, але, на жаль, час від часу можуть траплятися помилки.
Якщо ви отримали неправильний / пошкоджений товар, товар з зазначеним терміном (менше 2-х місяців) або виявили помилку у своєму замовленні, будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми виправимо помилку якомога швидше, і ви можете бути впевнені, що отримаєте потрібний товар без додаткових витрат.